Tävlingen är avslutad!

Tävlingen om ögonskuggorna är avslutad. Va några med via kommentarer och några via mail! Jag kommer läsa och lotta ut sminket, så det kommer alltså bli en rättvis utdelning på detta priset! Har varit himla kul att läsa om alla saker ni berättat om som inte många vet. Vet att ni som mailat valt att maila för att ni tycker vissa saker varit pinsamma. Jag förstår absolut men tycker inte ni borde skämmas alls, bara roligt ju! Ni kommer skratta åt det med människor längre fram och inte bara för er själva, lovar :) hehe!

Vinnaren drar jag imorgon och blir presenterad här runt 20.00 tiden!
Som sagt, inget fusk utan slumpen får avgöra. Jag kunde ju inte välja bland allt roligt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0