Tatueringar!

Har varit förfrågan om mina tatueringar ett bra tag nu om jag inte kan visa dem. Har tänkt göra det men glömt bort det. Nu när jag satt och skrev till Fia om tatueringar så kom jag på att jag skulle ju visa er! Ursäkta mitt extremt sega inlägg om dem, men här kommer de (bättre sent än aldrig) 

Här i mindre format, mina hittills 9 tatueringar (som just nu är mest småpluttar, utom armen som är något större) som kommer bli fler. Just nu kör jag bara black n gray men tatueringar med färg kommer göras i framtiden. Hoppas bilderna duger tills vidare :P


Armen, dödskallar och liljor (som ska byggas på så fort jag får tatuera mig igen)
Arabisk text efter ryggraden!




7 till, text, hjärta, fotlänk, dödskalle, blomma & kinatecken + k, Kristoffer (placerad på andra foten), mitt L


Kommentarer
Postat av: seema

Fortf lite full !!



Men han jag tkr om, han har döskalle tattos.= kääär.

så jvla fina. fööörlåt uttrycke. men dem e så fina på honom. oseriöst inlägg säkert.men tkr mkt om den killen. å hans tattos också. jaa, men absoulut ! hej hej. och tack tack för en fin blogg ! :) tjaa rå. nu ska jag sluta dryga mig ! promise :) hej hej.

2011-08-21 @ 03:47:56
Postat av: Sanna

väldigt fina tatueringar !

Vem är det som gör dom på dig ?



jag är supersugen på att tatuera mig men är förfeg, haha

2011-08-21 @ 19:10:18
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0