Ordnat!

Har precis ordnat med mammapengen så jag har det gjort vilka dagar jag ska ha ut för nu. Höll på att glömma bort det för att jag tidigare skött annat med papper osv. Nåja nu är de gjort iaf :) Kul att ni kommenterar vilka ni är som läser, dock är det många som inte gör de. Lite tråkigt då jag tycker det är himla kul att se vilka städer alla är ifrån :) Men kul ni som skriver iaf, och oavsett är det ju uppskattat att alla som läser iaf kommer tillbaka igen och läser mer oavsett ni skriver eller inte. Eller kanske inte alla som kommer tillbaka igen men många av er gör det nog! :) Trevligt trevligt.

Nu ska jag strax hoppa tillbaka till sovrummet där Tyra och Krikke ligger i sängen och kollar på tv. Har myst med Tyra där inne hela kvällen ja. Vi har ju kollat på massa avsnitt med The king of queens, skitbra. Bllir att göra lite toast till kvällsmat! Hoppas ni haft en bra dag, min har varit riktigt mysig :) Kanske hörs sen via ett mms-inlägg. Annars, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: sandra

åh fy, va sugen jag blev på riktigt goda toast! :D

2011-08-10 @ 17:12:13
Postat av: frida

Fan ja vill ha en toast på jobbet NU!! haha...



Ja mej vet du ju att ja läser, men skriver de nu iaf: Ja läser ;) Å bor i borås :P

2011-08-11 @ 09:42:42
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0