Nytt till mamman.

Jag kunde inte låta bli idag. Jag verkligen älskar svarta tighta jeans/byxor, så hittade jag ett par i min storlek på gina för bara 199kr så de fick följa med mig hem!!


(Bakfickorna syndes visst inte så bra som jag tyckte :P men de finns där iaf och de gillar jag!)


Påväg mot kassan så såg jag en t-shirt jag snabbt förälskade mig i, så den fick också följa med hem. 99kr - billigt, bra och jäkligt snygg! Kommer bli snyggt till de svarta byxorna!



Hur det sitter på får ni se någon annan dag. Kanske redan imorgon!
Nu ska jag lägga in lite bilder på lite av det nya Tyra fått. Allt kommer inte upp tyvärr då jag glömde ta kort på kläderna hon fick av sin farmor och farfar och mina vänner. Men det kan ni få se någon annan dag. Sprida ut det lite :)

Hörs snart igen då!


Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

svarta tighta är något jag också bör köpa.. RIKTIGT tighta dessutom :D

2011-08-07 @ 20:18:08
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: emmis

Assnygg topp!

2011-08-07 @ 22:09:36
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0