Kommer ni ihåg hur stor magen var?

(Medans jag är på mötet och lägger schema får ni ett tidsinställt inlägg)


Jag har verkligen inte insett hur stor magen egentligen var, förrän nu. För 7 veckor sedan exakt (nu när jag skriver detta, natten till torsdag) va jag hemma och hade ringt förlossningen för första gången den kvällen. Fick ju ringa vid 2.30 igen den natten och 1 timme senare var vi inne på sjukhuset, för att sen ca 21 timmar senare ha vår dotter hos oss ♥ Längtar faktiskt lite till nästa graviditet. Så otroligt mysigt! Men en sak är säker, här blir det inga fler barn på länge! Nu ska all min energi och mammatid gå till Tyra :) Men självklart ska hon få syskon om några år!



Jag är en otroligt lycklig mamma.
Ska göra allt jag kan för att Tyra ska få en
så bra och trygg uppväxt som möjligt!


Har ni missat och vill läsa min förlossningsberättelse,
eller vill ni bara läsa den igen så hittar ni den genom att klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: seema, mamma till elvira och leon

men schyt altså.. den är ju verkligen som ett ägg, din mage :p aa :)

2011-08-18 @ 17:00:40
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Har just lagt upp dagens fråga, skulle vara kul om du ville kolla in frågan och kanske gissa? =)

Här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/dagens-fraga-5.html#comment =)

2011-08-18 @ 21:33:55
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0