Jag vill inte sova mamma!

img_0054 (MMS)

Ni ska inte tro att den här damen sover inte. Nej nej. Men mig gör det inte ett dugg. Oftast betyder somna sent - sova längre. Iaf för mig som inte somnar 22-23 på kvällarna. Så om hon somnar om 30-60 min får vi nog sova till 7-8 tiden imorgon :) härligt!    Ang frågor ni vill ha snabbt svar på: Släng in frågor i frågerutan i spalten till höger om ni undrar något. Svarar så fort jag ser att ja fått in ny fråga. Nu ska jag se om Tyra vill bli lite trött och sova snart. Vore skönt att komma i säng snart. Haft en mysig dag med Tyra. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Seema Lundbäck - Mamma, jag .

haha, nej men va sööt ;)



man ser verkligen, att hon bestämt sig, för att inte sova ;) haha. aa. hon ser riktigt bestämt ut ju :) hehe.. som att mamma, nej. nu är det du som lyder mig :) inte sova altså ;) hahha. vad gulligt :p

2011-08-31 @ 08:53:45
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Åh, lyssnar på Agnes och tänker SÅÅ på dig vännen!! :D Saknar dig och längtar efter att få träffa Tyra <3



Det är så jädra dumt att jag/vi inte har bil/körkort, för så himla långt är det ju inte till Karlstad/Vålberg och att åka och hälsa på er, men det blir sånt projekt med tåg :(

2011-08-31 @ 10:39:04
URL: http://madeleines.se
Postat av: fia

haha ja.. det är lite snuskigt med småbarn när de blir äldre och går runt o pillar sig mellan bena för de fattar inte vad det är som "kittlas" eller känns "konstigt" hahaha:P

2011-08-31 @ 12:51:55
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0