Hår, tatuering och bil.

img_8594 (MMS)

Fina fina ashlee! Vill verkligen få iordning på mitt hår nu. Färga och förlänga. Fått tag på billigt och äkta löshår, först ska Angelica få säga vilken färg som ska beställas bara :) Längtar tills håret är klart, tatueringen på plats och en bil på min parkering. Det vore tjusigt de ;p Blä, va fin den där bilen va som vi tittade på igår.  Om det inte hade behövt krånglas så. Men jag skulle hellre vilja vinna ett x-antal lappar och köpa en ny Audi A4 eller A6, de vore något ;) hehe! Nej nu ska jag kolla på våra bästa år. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

fan va gött det är när livet rullar på och man har massa på g =)

2011-08-30 @ 13:08:46
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Malin♥

Vad har du haft för väder idag? Här jag bor har det varit skit väder, regn hela dagen. kram

2011-08-30 @ 21:32:18
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0