Direkt från bilen:

img_2031 (MMS)

I bilen mot bloms. Tyra snarkar och göttar sig i bilstolen. Jag har lite febervärk i kroppen men tagit en tablett så hoppas det går över. Orkar inte bli sjuk nu. Krikke ska ju jobba i kväll så om ja fortfarande känner mig lite dåsig så får de bli sängen och sova när Tyra somnar för natten. Men jag är aldrig (nästan aldrig) för sjuk för lite shopping. Får se om vi hittar något eller om de bara blir en påse chips som får följa med hem :p Jag har tidsinställt ett inlägg till er som kommer upp vid 15.00. Jag visar er och rekommenderar er en sak i det inlägget för er mammor! Förutom de inlägget så kikar jag in med fler mms inlägg senare: Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0