Dåså, dags för sängen nu. Tittar på mitt m...

img_1502 (MMS)

Dåså, dags för sängen nu. Tittar på mitt mörka hår som Imorgon blir borta. Ja inte allt hår då men det mörka kommer inte vara kvar. Vi får väl se vad det blir för färg. Hoppas vi kan ordna det vi tänkt oss iaf, och hoppas jag passar i det ;) Är väldigt förväntansfull och tycker det ska bli skitkul att göra något med håret. Vi får väl se hur det blir :) Kommer kanske sakna det där riktigt mörka, men det är på tiden att jag testar något annat. Nu ska jag se om Tyra vill äta lite innan vi båda tar natten. Hon ligger här bredvid mig i soffan och drar lite på sig men somnar om efter varje sträckning. Ska bära in henne till sängen så får vi se om hon vaknar eller inte. Hoppas ni haft en bra dag och kväll. Godnatt på er :) hörs imorgon med mms-inlägg från salongen! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Läser din blogg, den är så bra, bor i Karlskoga :)

2011-08-13 @ 02:40:27
Postat av: Emma

Läser din blogg, den är så bra, bor i Karlskoga :)

2011-08-13 @ 02:41:06
Postat av: Sanna

va spännande det ska bli o se vad du hittar på ;) hoppas att det blir precis så som du vill !

kram

2011-08-13 @ 08:41:36
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Åh vad spännande. Jag hoppas vi får se bild på den nya frisyren :)

2011-08-13 @ 09:39:54
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjusig tröja, går att få tag på var?

2011-08-13 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0