2 månader!

Exakt på klockslaget nu 00.44, är Tyra 2 månader, 2 månader! Vart tar tiden vägen? Känns inte som att det var alls längesen hon las upp på mitt bröst.. inte längesen vi åkte vår första biltur, bara vi 3 (hem från sjukan såklart), första gången vi kom hem och hon sov på min arm, när hon kom tätt intill på natten för att sova skönt brevid mamma (mig). Känns som igår.. Samtidigt som det känns som att hon alltid varit med oss.

Vad skulle jag göra utan dig mitt hjärta?
Du är det absolut bästa som hänt mig! ♥



Jag tycker det ska bli så himla kul att se vilken skillnad de kommer vara mellan henne och nästa barn, när det väl sker, om det sker men det hoppas vi :) Älskar Tyra så otroligt mycket och denna resa med henne är helt fantastisk med både upp- och nedgång. Jag vill verkligen ha fler barn! Men som jag sagt tidigare, nu ska all min kärlek och energi gå till älskade Tyra, och krikke såklart. Ni är mina bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0