Vilket väder!

Godmorgon! Strålande väder ute idag ser jag, underbart. Jag ligger fortfarande i sängen och kollar på tv. Inte varit vaken så länge. Somnade väldigt sent inatt då jag hade en förjävlig halsbränna. Tänkte jag skulle käka lite frukost och kolla på våra bästa år innan ja gör mig klar. Idag ska jag till jobbet och fixa med lite papper. Måste få iväg alla papper till försäkringskassan så allt blir klart innan mammaledigheten. Allt är ju så drygt och petnoga. Tröttsamt som bara den och man fattar ju inte ett skit av det ibland. Men hoppas vi får med allt på första inskicket så de slipper halka efter pga något litet. Men men löser sig väl. Nu är de frukost och våra bästa år som gäller! Ha en solig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0