Total blackout!

Hahaha ärligt! Jag hade aldrig utsatt mig för det där programmet. Är lite mörkrädd ibland och sen sitta där i vattnet och känna massa djur och skit. Nej fy fan, men det är väldigt roande att se på :) haha. Kikar ni på det? Det är ju det nya underhållsprogrammet de kör på 5:an nu. Nåja, jag kan iaf inte slita mig får att kika och skratta endel ;) Hahaha nu då, limbo.. Alltså jag smäller av! hahaha

Tänkte jag skulle laga lite mat strax också, fiskpinnar och mos får bli.
Tycker det är himla gott! Men innan det ska jag lägga in lite kort från kameran jag tagit på lite av vad jag köpte igår som jag tänkte visa för er :) Inlägg om det kommer upp om ett tag.
C you snart.



Kommentarer
Postat av: Emma

Gottigt med fiskpinnar :D

2011-04-11 @ 20:36:48
URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0