The Town

Nyligen sett på The Town med Krikke. Han somnade efter ett tag men är ju inte så konstigt med tanke på vilken tid han gick upp imorse. Sett filmen förut men den är lika bra varje gång. Har ni sett den? Om inte, gör de!

Jag fortsätter nu iaf med mitt dolande här hemma och ger mig på att hänga tvätt. Slängt i en till maskin också som jag hoppas blir klar innan vi åker mot jobbet sen. Funderar lite på vad jag ska laga för mat till oss. Måste ju äta en gång till innan jobbet så man inte blir hungrig där. Måste sluta peta i mig denna jäkla chokladen jag alltid äter på jobbet. Ska ta med mig ett äpple ist, nyttigare och bättre för både mig och T.

Nej jag får ta tag i det sista här nu så jag hinner laga mat, duscha och allt som ska fixas innan vi ska dra. Vi hörs innan jobbet!



Bjuder på lite Stambro och mig.
Bilden är tagen 28/5-10


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Det ser ut som om jag är naken! Inte nog med det är jag ju skitful på det kortet :P haha

Smällar man får ta antar jag ;)

2011-04-16 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0