Städning

Njaa, jag har iaf grejat lite i köket med disk osv. Tänkte ge mig på att vika lite tvätt nu faktiskt. Se vad redig jag är! haha. Så det är iaf så jag startat min måndag! Idag får jag förhoppningsvis hämta min bil också, eller jag måste det eftersom den ska besiktigas imorgon kl 12.00. Får ju hjälp med bromsarna som sagt.

Börjar bli riktigt hungrig nu men har ingen aning om vad jag ska göra för lunch till oss här hemma. Något enkelt men gott.. hmm. Får ta mig en funderare på det. Vi hörs senare med lite bilder osv. Idag kl 22.00 kommer jag avsluta frågestunden som är här i bloggen. För att komma dit och fråga mig något klicka HÄR eller maila mig på min kontaktmail som ni hittar till höger i spalten.

Byebye så länge.


Kommentarer
Postat av: Marie

Gillar verkligen din blogg, snygg på alla sätt och vis.

2011-04-28 @ 12:43:27
URL: http://stadning-haninge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0