Söndag

Då va det söndag igen och vad väntar jag mest på då? Att kl ska slå 18.00 och Sons Of Anarchy börjar, ja! Min lördag va lugn och härlig med film och skratt. När jag kom hem skrev jag ju ett inlägg i bloggen och strax efter det somnade jag, tills älskling kom hem. Vaknade av nyckeln i dörren men somnade om snabbt sen igen.

Idag vaknade jag pigg och utvilad, skönt då jag känt mig lite trött de senaste dagarna. Ikväll är jag väl lika trött igen men äh ;) Blir iaf hem till mamma och se på SOA eftersom jag inte kan se det hemma.

Nej, fick tunghäfta nu tror ja och ska gå och hoppa lite på Krikke ist. Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: evelina eriksson

jag har en fråga bara.. hur lång tid hade du varit gravid när du kom på det? och när började du må illa och allt sånt? svara gärna i ett inlägg. tack.

2011-04-03 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0