Redan vaken!

Har börjat med att ha väldigt svårt att somna om när jag vaknar tidigt. Vaknar lätt av saker, som att krikke kramar om mig eller att han lyfter upp något klädesplagg från golvet, ja även ibland när han bara drar igen sovrumsdörren. I morse kramade han om mig, då vaknade jag men måste ha halvsovit för sen vaknade jag pigg som attans precis innan han gick. Drygt att vara vaken från 6.20 på morgonen. Ja blir så jäkla trött om dagarna då. Jag har iaf oftast inte problem med att somna på kvällarna/nätterna längre vilket är väldigt skönt, förutom då halsbrännan sätter in. Men men så kan de va. Blir lite tv och mys under täcket. Kanske lyckas somna om någon timme om jag har tur! Till er alla som är vakna före tuppen, godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0