Nytt till pluttan!

Jag har ju inte visat ännu vad pluttan fått i sitt påskägg från hennes farmor och farfar. Men mina kära läsare, här kommer det. Jag ska även visa den klänningen jag köpte på rean på Lindex för 30kr och en vinter overall vi fått av Krikke's bror Tommy och hans tjej Ida :)

Detta låg i hennes påskägg från hennes farmor och farfar! :)


Och självklart denna goa t-shirt ;) hehe


Här nedan ser ni overallen som vi fick av Tommy och Ida.
Fick tyvärr ingen bra bild men den är mörkbrun i färgen!

Och slutligen här får ni se klänningen jag hittade på Lindex.
Den va så mjuk och gosig i tyget att jag inte kunde låta bli!



Idag fick pluttan lite paket av min mamma också som Krikke fick öppna här när jag kom hem. Vad det låg i paketet och vad mer vi fick idag får ni se i ett inlägg lite senare (i värsta fall imorgon, beroende på bilder). Ska försöka hitta bilder på internet på vad det är så slipper jag dra upp det ur förpackningarna!

Hörs snart!

UPDATE: Kom på nu att hon fick ju en jättegosig filt med ett gosedjur till också i hennes påskägg från henns farmor och farfar. Glömde ta kort på de för det står i hennes säng :) Ni får se det någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Fint!

Tror jag gillade phebells bodyn mest. Japps, den va söt.



Ps.ber om ursäkt för mitt "tomma" inlägg flrrut.

Skyller på min ngt dumma phone (ibland) ;)

2011-04-28 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0