Nu jädrar!

Detta hockey "dramat". Hört att matchen varit jäkligt dryg och än är den ju inte slut (?). Nåja. Jag hoppade faktiskt över tittandet idag och har gått igenom ton med papper ist. Försöker komma underfund med lite saker gällande mammaledigheten/pengen. Ja det är då inte lätt må jag säga.

Update: FBK vann!


Hade tänkt ta kort på hur allt blev med tavellisten, bokstäverna osv, men eftersom lillans namn tar upp nästan hela tavellisten så känns det lite tråkigt att lägga ut eftersom jag inte ska avslöja namnet ännu. Men får se, kanske kan ta ett kort imorgon och försöka censurera bokstäverna. Ah vi får se :)

Ska slänga mig i sängen nu iaf och kika på något med Krikke.
Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs imorgon vid frukost!


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Kommer ihåg, att jag inte heller tyckte det va lätt med föräldrapenningen, när jag va gravid. mycket papper å sånt. va på informationsmöte på fbk med, som jag fattade nada av.. men kan bara seja, att när barnet väl kommer.. så blir det lättare. det är inte alls svårt. vet att det kan se krångligt ut, men jag lovar.. det kommer lösa sig sen :)



man loggar bara in på fbk´s hemsida, och sen kan man sköta allt därifrån typ :) svårt å förklara, men jaa.. du kommer fatta å bli mer insatt sen :)

2011-04-12 @ 23:03:49
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se/
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Skrev förresten fel, om en förkortning..



Är inte jätte säker, på att försäkringskassan förkortas med fbk. tror inte det, nej.. men med fbk, menar jag försäkringskassan i alla fall. så vet du det :)

2011-04-12 @ 23:07:40
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0