Lite shopping då

Idag blev det lite oplanerad shopping men ändå två saker jag varit ute efter ett tag.
Jag kan börja med att visa min nya tröja. Hade velat ha den i svart eftersom de inte va så längesen jag köpte en tunn grå tröja, men gillar den lika mycket i grått. Har ju letat efter en tröja som inte går över röven men som går över naveln. Denna blev perfekt! Så här ser den ut: (Gillar de svarta lapparna på armbågarna)




Mitt andra köp blev ett mama-linne. Jag har letat efter detta på H&M ett tag men det har ju inte funnits inne. Idag hittade jag ETT enda och det norpade jag åt mig på en gång. Funderar dock på att färga det svart om jag inte ska köpa ett svart liknande på Vero Moda. Alltså dessa linnen är guld värda. De är så elastiska och mjuka så man kan växa i det och krympa i det. Det är så underbart att ha på sig så jag skulle lätt vilja ha vanligt linne i detta tyg, mmmm :) hehe. Man ser inte så bra på bilderna men det är slätt vid mage, rygg och bröst och lite räfflat emellan bröst och på sidorna på linnet. Ah svårt att förklara, men kommer ni över ett sådant linne någonstans så känn på det, det är helt underbart!

Förutom amnings bh så är nog detta linnet det enda i mammakläder jag kommer köpa.(ja, kanske ett till sånt här då i svart) Så här ser det ut på mig med min mage:


Haha, magen ser så rund ut. Den börjar verkligen ta plats nu.


Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och krypa ner i sängen. Imorgon ringer klockan jättetidigt! Jag och Krikke ska nämligen på föräldrautbildning dag 2 av 2. Ska se om vi kanske hinner iväg och köpa de där bokstäverna också efter föräldraträffen. Krikke berättade även för mig förut vad han ville ha för skötväska, så förhoppningsvis kan vi beställa en snart. Kuuul :)

Hoppas ni haft en bra dag! Hörs imorgon om hur dag 2 av den så kallöade utbildningen va :)
Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Emma

beeeeeeeeeeeeeeebiiiiiiiiiiiiiiiiis <3 :D åååh!!! kan vi inte försöka ses åtminstone en snabbis när jag kommer hem 15-17 april? har en del inbokat men kanske bara en snabbis på stan, måste få se dig och magen och krama om dig lite! få lite linda-energi <3

2011-04-04 @ 23:25:21
URL: http://fatsuit.blogg.se/
Postat av: Sanna

superfin och stor mage =)

Ska bli spännande sen när hon kommer ut

2011-04-04 @ 23:26:10
URL: http://moonzanna.se
Postat av: frida

härlig mage du har fått nu :D Ser riktigt härlig ut framifrån.. :P hehe..riktigt rund å fin :)

2011-04-05 @ 02:01:19
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: fia

det gör du alldeles rätt i! Jag har också bara köpt mamma linnen typ, känns så jädra onödigt att köpa.:p

2011-04-05 @ 08:51:42
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Gud så stor och fin du blivit nu gumman!!! Längtar efter att få träffa lillan :D Kram!

2011-04-05 @ 13:53:24
URL: http://madeleines.se
Postat av: tina

linda ligger du med datorn på magen ? :D:D

2011-04-06 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0