Lånedator

Sitter på Krikkes dator nu då jag inte orkar lyfta på arslet och gå till min egen. Påskägget som vi ska öppna har jag ju så klart öppnat så ni får se sen vad det låg i det. Tack älskade mamma för det :)
.
Vår T fick ett stoooort påskägg av hennes farmor och farfar med massa kul i (mest kläder). Vi blev jätteglada för vad som låg i ägget och en t-shirt gillade jag extra mycket då mina svärföräldrar är fulla med humor :) Älskar dom båda! Ja till och med jag fick ett påskägg av dem med massa godis i :)
.
Tidigare idag va vi in till i2 med Tommy, Ida och Tuva. Gick ett snabbt varv och drog oss sedan mot Barnens hus där jag och Krikke beställde en skötväska. Efter de blev det affären och sedan mot svärföräldrarna för lite påskmat. Inga del de inte!
.
Men ska va lite social nu mot grabbarna här hemma.
Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: chris

va bra att ni har fixat väskan : )

2011-04-23 @ 21:36:47
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Kan du inte visa oss, vad hon fick i sitt påsk-ägg, lilla T ? Vi vill ju se :)

2011-04-23 @ 22:03:54
Postat av: sofia

Hej linda hoppas allt är bra med dig

o bebisen hihi :) och ha en glad påsk :D

2011-04-24 @ 00:23:03
URL: http://sofiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0