Klart.

Har ställt iordning allt nu med skötbordet och det. Det blev som jag trodde, en glipa man kunde fylla ut med lite blöjor och våtservetter :) Helst av allt så hade jag ju inte velat ha skötbordet vid sängen alls då jag tycker att lite av myskänslan av hennes sänghörna minskar, men har man ingen annan plats så har man inte. Det kommer nog bli bra med lådor under iaf :) Blir mer stilrent då och det gillar jag. Hur som helst så har vi en säker plats att byta blöja och sånt där nu och det är ju det som är det viktiga :)

Jag funderar dock mycket på detta med att lägga skötbordet på ett skötbord. Själva ställningen vi köpt är ju ett billigt skötbord från IKEA som jag och mamma målade vitt. Det är ju så fint det skötbordet som är till att ha på sängen egentligen och det blev jäkligt bra på själva ställningen men som sagt.. charmen på lillans sänghörna försvann lite då det ser lite mycket ut med skötbordet vi lagt på. Jag funderar om man skulle lämna tillbaka det och köpa en babysitter ist.. men jag vet inte. Ska kolla med Krikke om vad han tycker också. Jag är splittrad. Sängen får ju tillbaka lite av sin charm när man tar bort skötbordet från "ställningen" och bara har IKEA bordet.. Hänger ni med vad jag menar?

Jaja, hur som helst.. Både och är fint men frågan är vad som blir bäst! Tåls att tänka på :) Nu ska jag hämta ett glas isvatten med lite citron i och placera mig i sängen. Ska försöka få igång detta xboxet vi har i sovrummet så jag kan kika på Wipeout USA och gråta floder av skadeglädje. Jisses va kul det är :P hehe. Ska bara se om jag hittar till själva platsen där säsongen ligger :P hehe.

Hoppas ni haft en bra lördag. Det har jag även om den varit extremt slapp, men det va fan bara gött de! Sov gott med er. Ni får se bilder på skötbordet imorgon eller när vi bestämt oss hur vi ska ha det. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0