Känner mig vuxen!

Kom hem från stan för en stund sedan och jag kan inte hjälpa det men jag känner mig lite vuxen efter min lilla resa och shopping. I stan köpte jag nämligen bromsskivor till min bil. JAG köper bildelar, det måste ju va lite av en vuxengrej tycker jag. Ja, 1 vuxenpoäng till mig där bestämmer vi!

Hoppas vi kan få ordning på bilen så snart som möjligt nu med bromsarna och sånt. En kompis till mig va ju snäll och kollade allt och ska hjälpa mig med skivorna också tror ja. Om inte annat blir det hans kompis som får hjälpa mig för bromsskivorna bak ska svarvas och bromsbelägg ska bytas. När det är gjort får det fanimej va bra ett tag :) hehe.

Bilar är allt bra dyrt att ha ibland, men ack vad skulle jag göra utan min bil? ;)



Får se vad länge pärlan stannar i mina händer. Blir nog kanske ett bilbyte snart tror ja. Beror lite på vad jag får ut för denna och vad som finns på marknaden. Byter om de kommer upp något guldläge kanske. Då får detta guldläga gärna ha en svart lack och inte silver/grå, haha.

Nä, om man skulle ta och gå ut en sväng kanske? Ska nog åka mot svärföräldrarna om ett tag och kika in deras hall som de gjort om. Blir nog skit snyggt där inne skulle jag tro! Dra förbi affären och köpa något gott och feta sig med ikväll till en film kanske. Det är man ju värd :P Har köpt hem morötter nu iaf och hur underbart är inte det? NOM NOM!


Klicka HÄR för att komma till min frågestund!
Frågestunden avslutas imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0