I mitt kök

Har hamnat här inne igen vid datorn. Tänkte jag skulle ta tag i mig själv snart och göra mig iordning. Har inte sett än hur håret blev då det fortfarande är en handduk på mitt huvud men det ser iaf ut som jag inte fått det extrema stoppljuset i hårbotten iaf :P

Har ju varit duktig nu med att vika undan massa tvätt och hängt upp nytvättad tvätt samt haft i en till maskin. Jag känner mig som en riktig tvättmorsa just nu :P Men jag tvättar hellre än att dammtorka exempelvis, fy fan va tråkigt! Men städning är ju något som ingår i livet, kunde ingen sagt det innan jag kom ut? ;P Bruksanvisning på livet, det vore något det!

Nej får ta tag i mig själv nu. Ska åka mot stan om ett tag och lämna kvitto till Krikke's kusin och lite sånt innan jobbet. Men ett tidsinställt inlägg på lite godsaker kommer upp här ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0