Hylla/List

Dåså, då ska jag ut på äventyr strax. In mot stan för att byta däck, måla ställning och kika på SOA. Medans jag ändå är i stan ska jag passa på att kolla efter en hylla/list som vi ska sätta över lillans säng så vi kan ställa hennes namn och fotoramar på. Jag funderar på vart dessa kan finnas. Kanske IKEA? Annars kanske Jysk har? Mja, jag får kika lite. Vore kul att få upp det och verkar som att Johansson här hemma också vill de då han fråga för en stund sedan när vi skulle sätta upp hennes namn :) Kul att han vill greja! Och greja ska han få göra när ställningen till skötbordet ska sättas ihop ;) Vi hjälps väl åt men han är lite av en fixare den där Kristoffer Johansson :)

Så som sagt, ska ge mig ut på lite sökning och fix nu.
Önska mig lycka till, vill verkligen hitta en fin hylla/list :)


(lånad bild)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Finns på ikea!! vid alla tavlor :)

2011-04-10 @ 16:35:46
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

IKEA har stilrena tavellister och indiska har superfina lite slitna lister : )

2011-04-10 @ 21:40:16
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0