Har ni tittat ut?

Strålande sol här idag och hur gött är inte det? Ska strax ställa mig och häva i lite tvätt i tvättmaskinen och sedan gå till köket och fundera ut vad vi ska laga för mat här idag. Får bli något enkelt, som makaroner och köttbullar kanske? Ah vi får se.

Senare idag ska jag ut i det fina vädret och njuta. Passa på att åka och kolla på lite tyg borde jag göra. Ta en mjukglass i solen kanske? Njuta av de fina dagarna som är nu. Idag är det ju en liten speciell dag också, kan egentligen inte förklara varför men lite speciell är den allt :) Så ikväll ska jag laga god mat till mig och hjärtat!

Nej, till tvätten nu! Det är en rejäl hög vi samlat på oss där inne i badrummet, hehe!


Kommentarer
Postat av: Johanna S

Jag vet varför idag är speciell ;)

2011-04-28 @ 11:43:25
Postat av: Josefine

Jag tror också att jag vet!

2011-04-28 @ 13:09:35
Postat av: fia

oj, en stor tjej var du alltså!:D

äsch, tror nog det gör lika ont att skita ut en stor bebis som en liten, så det är nog ingen fara ska du se! :)

vi får hoppas att ingen utav oss behöver gå jätte mycket över tiden=)

2011-04-28 @ 18:17:11
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill veta :D

2011-04-28 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0