Grått

Soffläge och fått i mig lite frukost, godmorgon! Om ett litet tag ska jag ta mig en dusch och sedan göra mig iordning. Va ju meningen att jag skulle fixa balkongmattan idag men den är alldeles för blöt och det för för grått ute för att hålla på med det nu. Så jag fixar det efter helgen.

Istället för att greja med balkongen så ska jag åka in mot staden en snabbis tidigare än beräknat och kika efter lådor vi kan ställa under skötbordet. Tycker det ser så rörigt ut och det börjar störa mig endel. Ser på något sätt ostädat ut tycker ja. Får se om jag hittar något bra som jag kan visa babe och se vad han tycker :)

Något i stil med dessa kanske? Får se vad vi hittar!

Men ska hoppa in i duschen strax och sedan dra iväg! Hoppas ni får en bra dag trots det gråa vädret utanför fönstret. Fast ni som inte bor här kanske har fint väder? :) Hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: emmi

Ikea har massa bra sånt :)

2011-04-27 @ 12:46:31
URL: http://emmi.devote.se/
Postat av: fia

Haha nä, ja nu är det hur nära som helst.. :)



ja det är ju helt sjukt, men skönt att det är vatten, för det förvinner ju direkt efter förlossningen!:p jaa, för din skull hoppas jag att du slipper gå över tiden fakitskt, för det är inte kul alls när det är så nära och jätte varmt, uscha:(



Väskan är packad och klar nu, har lagt ut listan och lite bilder.. :) Ta två väskor, hellre för mycket saker än för lite, jobbigt om man sitter här och tänker faasiken jag skulle tagit med det osv..

vi har två väskor, en skötväska till lillan och en lite större till oss, men dricka/godis osv köper vi nog där, finns pressbyrån och sen säljer dom dricka och sånt på förlossningen hos oss, så det är bra! =)

2011-04-27 @ 12:49:35
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0