Godmorgon!

Nyligen fått i mig lite frukost och ska nu göra mig iordning. Alarmet på mobilen ringde för ca 30 min sen och då kunde jag inte somna om. Även om jag hade tänkt sova tills 10.00 iaf. Ska vara hos en kompis om en timme med min bil så de kan greja med den. Skönt att få ordning på de där bromsarna och bromsskivorna någon gång.

Senare ska jag in till stan för att handla lite och för att träffa lite släkt och vänner. Hoppas på att kunna träffa på Ingela (min kusin) och co så hon får se magen :) Va längesen jag träffade dom så det vore kul tycker jag!

Men jag måste göra mig iordning nu så jag hinner bli klar med allt innan jag ska dra. Ni får se lite senare vad som låg i våra påskägg! Och förresten, frågestunden pågår tills imorgon. Klicka HÄR för att läsa mer!


Krikke tog en bild igår på sitt egendesignade chipsbord.
Han är mycket stolt över det! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Markus ställde ofta skålar på min mage med, haha!

2011-04-24 @ 10:22:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Haha dedär kommer jag sakna! Hur smidigt som helst, man slipper sträcka sig till bordet haha :D

2011-04-24 @ 16:29:31
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0