Brio myggnät

Igår så va jag in på Barnens hus lite snabbt och skulle kolla efter något vi kan lägga i vagnen som en bädd, dock utan någon större lycka. Men det verkar ha löst sig ändå. Tur att man har så snälla människor runt om sig. Med mig iaf från Barnens hus fick jag ett Brio myggnät till vagnen, tack mamma för det. Vi har ju en briovagn så de är kul att köra på samma märke på sakerna. Ett regnskydd behövs plus bädd då sen är det klart med vagnen. Funderar även på att köpa hjulskydd då jag tycker att det är lite bekvämare om vi ska dra in vagnen här eller så så slipper de bli så skitigt om de är dåligt väder ute eller så. Men de är ju något man kan köpa längre fram isf, inget som är livsviktigt direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0