Big baaaang

Ligger i sängen och kollar på big bang theory nu. Älskling sover redan skönt här bredvid mig och jag ska väl kika på något avsnitt till sen lägger jag ihop mina blå ja också. Som ni förstod så tog kära färjestad sm guld förut, ja det är hockey ja pratar om. Ja har bara sett någon match men va tvungen att se denna ju när de handlade om guldet :) Jag brukar inte annars vara bänkad för hockey mer än när andra ska se på det. Självklart älskade jag att kika på hockey varje tisdag och fredag för ett tag sedan, men de va ju för att krikke spelade :) Men men nog om hockey. Jag hoppas ni haft en bra dag! Imorgon ska jag ta en hemma dag med lite städ och fix. Kanske ska åka och hämta ställningen till skötbordet och ställa iordning de. Kletade på mycket färg förut så ja hoppas de blir härdat tills imorgon :p haha men lär väl inte vara några problem. Men sov gott hörrni. Nu är de natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0