April april din dumma sill

Ja, hur ska man lyckas säga eller skriva något idag utan att bli anklagad för att skämta med folk? Även om något stort skulle hända så skulle ju ingen tro en :P haha. Det är ju tur att inte pluttan har BF runt detta datumet, ingen hade väl trott på oss om vi sagt att hon kommit ut idag, haha! Jobbig sists, får ringa alla efter 00.00 ;) Nej men det problemet har vi inte som tur är.

Jag friade till Krikke förut och skrev massa gulliga grejer jag tycker om honom. Han skrev alla söta saker tillbaka och sen "..MEN jag vill inte gifta mig ;)" haha. Men med tanke på vilken dag det är så måste han ju skämtat med mig och vill gifta sig eller? ;) Haha nej, fy. Denna dagen kommer nog va full av massa tråkiga och lama skämt :P Får hoppas att det är relativt lugnt på jobbet idag ändå, om inte så hoppas jag att jag lyckas sätta dit någon riktigt ordentligt! Jag fick iaf Josefin att få en chock i morse, alltid en början på mina bus!

Ska ni lura någon idag, eller har ni blivit lurade kanske?
Skriv gärna och berätta!




April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!


Kommentarer
Postat av: Emma

Han kanske bara inte ville gifta sig NU :D

2011-04-01 @ 17:12:15
URL: http://fatsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0