Sons Of Anarchy (Love)

Ligger i soffan och väntar på att tiden ska gå så man får kolla på detta program många pratar om nu. Sett de 10 första minutrarna av programmet och kan säga att, jag skäms ju nästan lite av vissa saker man ser/hör, men vissa är ju roliga, haha helt borta. Skönt med folk som bjuder på sig själva ;)



You're what I reach for when I fall,
and i'll know you'll catch me baby ♥


(Already over, pt.2 är fanimej min låt de ;P höh.
Avslappnande och underbar att sjunga)



Krikke babe har köpt en 3D film.
Sista Final Destination i 3D hittade vi på bergvik förut. Så den blir kanske att se sen eller imorgon kanske. Jag vill se mer Sons Of Anarchy jag. Är som besatt av det typ. Någon av er som sett det? Jag lovar er, det är väldigt väldigt lockande att se på, svårt att stänga av.



Grrrr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0