Vart tog John Blund vägen?

Jag va sjukt nära på att somna, sen började baby krama på mig och det va så mysigt så jag på något sätt kopplade bort min trötthet.. Fan... Nåja, då kan jag väl fortsätta kolla på bilar och lite annat jag ska kolla tänkte jag.

Är någon av er läsare vakna nu?



Jag hoppas min väska kommer inom 2,5 veckor nu.
Mitten på oktober skrev de. Kan knappt vänta, vill ha nya väska nu till hösten! Älskar att shoppa inför nya årstider (ja även under själva årstiderna också då).

Har ni köpt något speciellt just för att det är på väg att bli (är) höst?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt en kabelstickad halsduk, och två par nya skor till höst/vinter :) Ska försöka hitta något fint set med mössa och vantar också!

2010-09-27 @ 10:18:07
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Evelina Fredin

Hej linda, det var ett tag sedan jag kommenterade nu känner jag.

Men jag tycker att din nya design är jätte fin.

hoppas du har haft och får en fortsatt bra dag :)

/ Evelina

2010-09-27 @ 15:38:01
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: Seema

Jaa, en tjock tröja :)



och sen köpte jag en "ny gaderob" också.. haha.. näe då.. men nästan, köpte massor av kläder ! tröstshoppade.. hehe, tyckte lite synd om mig själv, att behöva gå och må dligt.. så jag tyckte jag va värd lite shopping då ;p och inte lite då ;) haha.. alltid kul med shopping, eller vad sejer du Linda ;)



men usch, visst är det så.. när det väl gäller, så har man aldig nåt.. tycker jag köper och köper kläder, men har aldrig nåt.. men haha, det är väl så med oss tjejer också.. vi är aldrig nöjda, sejs det ;) hehe.. nee men jag tror det beror på att vi är ganska så kräsna också.. mm :) det måste va precis perfekt altingen. haha.. så är det för mig iaf ;)

2010-09-27 @ 17:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0