Svisch!!

Så vad tiden förbi. Ska strax sätta mig och räkna kassan. Känns som jag nyss kom hit ju, men jag klagar inte. Imorgon blir det heldag här på jobbet. Mer pengar, så igen: jag klagar inte! Heldagar går ganska snabbt de med faktiskt.

Ska åka och hämta upp baby och sedan åka till svärföräldrarna. Kunde man fått bättre svärföräldrar? Tror inte det. Och mamma, du är guld värd ♥ TACK! Och tack pappi för att du ska hjälpa mig lite med bilen du också :) Kärlek till er alla 4 ♥ Ja, och baby så klart :D

Nu ska jag fixa klart här.
Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Vad sötig du är som sparat min adress och allt, det känns bra :D Jag har det jätte bra, i övermorgon flyttar jag till fina nya lägenheten och på torsdag flyttar Jesper från Karlstad! Pappa kommer hit på onsdag med allt :)



Börjar även jobba denna vecka! Allt bra med dig hoppas jag <3

2010-09-13 @ 18:27:46
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0