Svar på frågor och kommentarer!

Postat av: Supporter
Hallå..varför har du ändrat utseende på din blogg? den förra va ju as snygg.men inte denna nya tyvärr

Svar: Jag va trött på den andra. Hade ju haft den så himla länge. Denna är ju stilren och fin visst ju ;) hehe. Men Supporter.. Vem är du undrar då jag?

Postat av: Emma
Fina Linda! :)

Hälsa stort grattis till mormor! Här är det också grått och dystert, jag är jätte frusen och vill inte alls gå till affären som jag egentligen borde...

Svar: Ja Emma, det är då inte kul att gå ut nu. Frusen som bara den är jag med! Men tog mig i kragen och åkte till mormor och även affären, så nu njuter jag av värmen i min lägenhet och håller på att göra kött och pommes :) Hoppas du blir varmare snart :)

Postat av: Jennie ♥
sv: absolut, de tkr jag med!
haft en bra dag?
kram

Svar: Ja tack jag hade en bra dag igår och även idag. Hoppas din va minst lika bra! Kul att du hittat till min blogg :) Roligt med nya människor.

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
Hoppas du får en toppen kväll på jobbet. :-)

Svar: Tack så mycket :) Jag hade en ganska bra jobbkväll faktiskt. Hoppas din kväll va bra också :)



Nu måste jag fixa med käk osv här hemma innan min kära gäst Malin kommer. Trevligt, trevligt. Vi hörs sen. Fortsätt gärna kommentera och fråga frågor. Bara roligt :) Skriver mer senare!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha men gud, du hade ju inte behövt lägga ut den där kommentaren i ett jävla inlägg :D Haha! Jag hade inte ens någon fråga ju ;)

2010-09-26 @ 20:10:53
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0