Problem. (inte längre)

Ja, jag har ett jädrans problem just nu, men kanske kanske att det löser sig inom några minuter, hoppas det iaf. Enda dagen som blir i kläm och det är klart att det ska krångla. Väldigt tröttsamt.

Men jag ska väl ta och klä på mig och dra upp håret i en knut eller fläta så har man ett problem mindre sen. Gaaahh, aldrig mer detta nu när det är en bil till på ingång. Dock inte min, men jag kan ha den när som helst tack vare min söta mammi. Jag skaaa köpa en egen bil. Men först vill jag se till att ha full koll och kontroll över min ekonomi! Nåjaa, får fixa mig litte nu och dra sen.

Fick sms av Johanna nu och hon hämtar mig!
Åh du är guld värd gumman! ♥



Måste sticka nu! Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0