Mitt i allt.

Håller på att vika och lägga in massa kläder i garderoben. Ska dammsuga och damma lite här hemma sen. Behövligt såg jag förut. ¨

Igår så va vi i Grums som sagt. Baby stannade inte länge men Amelie kom och jag bestämde mig för att stanna ett tag. Det va trevligt. Jag följde sedan med Malin in till stan och käkade mat osv, inte helt fel då magen skrek efter mat. Sedan hem till babe och krypa ner brevid honom som redan låg och sov. Älskar min goding över allt annat! Ibland förstår jag inte ens varför vi tjaffsar, det slutar alltid med att vi är goa mot varandra :) Han är verkligen den bästa som finns! ♥  



Nej, nu måsta jag fortsätta här hemma. Ska göra hemmagjord pizza sen och mysa med kärleken när han kommer hem från Gustav. Blir en go kväll ikväll. Vad ska ni hitta på?

TTYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0