Miss Secret Agent 2

Vill börja med att tacka Tommy som idag gjorde något väldigt snällt åt mig och mamma. Bilen åker nu tillbaka imorgon och jag kan börja kolla efter någon annan på riktigt. Igår va bara en jobbig dag när man fick veta mer än de man visste innan köpet. Men nu ska den iaf tillbaka, så tack Tommy för hjälpen! Och tack till även mormor och min chef som varit snälla och ringt och klagat! 

Och Ida, det va skönt att se dig igen, så himla fin med magen :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på Miss Secret Agent 2 som är på tvn.
Ska göra lite nuggets och äta med god och stark sås. Ingen dret det inte! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Mumma! Såg också den filmen ;)

2010-09-15 @ 10:24:56
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0