Lider mot sitt slut.

Nu börjar det bli ordning här inne.
Måste fixa headern lite med storleken då den va för kort. Men när headern är fixad tror jag att designen får vara klar. Piffat till den lite iaf och fått den bra mycket ljusare.

Känner även att det börjar luta åt att jag ska lägga mig i sängen och sova nu.
Börjar bli trött. Det som är skönt är att jag inte har någon tid att passa imorgon förutom 14.00 då jag börjar jobba. Så imorgon kan jag sova ut om jag känner för det. Men ska väl gå upp absolut senast 10.30. Iofs är väl det att sova ut för vissa. Beror väl på hur trött man är :P Jag kan ju va ganska trött av mig, kan dock va ganska pigg också.. på natten.

Men nog tjatat om det. Godnatt så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0