Kopierad?

Elin i Idol påstår sig vilja vara en egen ny stil i artisteriet osv.
Nog är hon egen, men är hon verkligen sååå egen? Jag tycker mig känna igen stilen att röra sig på scenen, stilen på kläder (ja att vara ensam med sådant är ju självklart svårt) osv.. Ja hon kopierar verkligen Bill Kaulitz, sångaren i Tokio Hotel. Att jämföra hennes träning och uppträdande med filmer på Bill under ett uppträdande är lika.

Nee, jag gillar ju Bill väldigt mycket som artist.
Dock sjönk Elin i mina ögon när det kändes så kopierat. Hon är grymt duktig och kommer lätt gå långt men hon skulle ha ett annat sätt att röra sig på scenen tycker jag.

Vad tycker ni?
Är jag lite elak nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0