Klockrent!

Hur många har inte känt något av det skrivna på bilden? (klicka på bilden för att komma till orginal inlägget) Haha alltså detta är så klockrent och bra skirvit. Jag menar, hur många har inte varit lite paranoida och tänkt "varför gillar hon/han det men aldrig mina uppdateringar?" el. "varför skriver han/hon aldrig något gulligt till mig men är glad mot den?" el. kanske "Jaha, vem är hon/han då?"

Dollyblond har verkligen fångat allt detta som säkert har rullat i allas huvuden någon gång. Både på killar och tjejer.



Känner du igen dig själv, eller kanske din pojkvän/flickvän? Va isf inte så hård mot henne/honom. De vill ju bara väl. Och vi vill väl inte sluta som i texten? ;O


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lagt till dig nu. Har du lagt till mig?

2010-09-09 @ 13:54:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jessica

blev du lite inspirerad? ;)

2010-09-09 @ 17:59:36
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0