Jag finns kvar.

Har varit dålig med bloggandet idag men har näst intill bara jobbat idag.
Ja, jag hade 1,5 tim mellanrum från jobb 1 till jobb två. De 90 minutrarna spenderade jag på bergvik med mamma, lite shopping fick det ju självklart bli!

Detta köpte jag med mig hem:





Ja, jag kunde faktiskt inte bestämma mig vilken färg jag skulle ta så fick bli både en grå och en blå.
 De va väldigt fina på faktiskt både med knytet och öppet skärp. Ska ta kort imorgon så ni får se hur de ser ut på. Fina baktill med. Mycket finare på än på bilderna ;) Jag köpte även ett linne på lindex som är skitgulligt. Har kollat på det länge men aldrig provat det, nu fanns det endast en 34 kvar så jag provade och "PANG" så blev jag helt förälskad i det söta linnet, haha. Råsnyggt till svarta byxor och kängor (hade det på mig när jag testade linnet). Hur det ser ut och sitter på får ni se imorgon.

Nu börjar jag bli så sliten att jag ska slänga mig i sängen
och kolla på tv innan jag slår igen mina blå. Hoppas ni haft en bra kväll. Vi hörs imorgon när jag vaknat :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka snygga koftor.

2010-09-25 @ 06:19:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 26

Luktade dina också sådär konstigt? Och var jättestela? Det går över nästan helt efter en tvätt iaf! Och visst är dom ffna :D



Ja, det lutar åt en vit, men har en vit telefon nu så kanske vore kul att variera sig lite men vi får se. Ska ner och prata med försäljarna idag :)

2010-09-25 @ 10:33:57
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: evve

s: nej precis, de har du rätt i =) tack så mycket! de var så lite :)

2010-09-25 @ 13:52:12
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0