Inbakat!

Har sovit med inbakad fläta i håret i natt.
Hoppas resultatet blir fint och inte bara krull och krusit, då får platttången gå igenom håret. Ibland har jag tur med håret och ibland otur. Igår valde jag att bara göra en inbakad fläta. Dels för att jag inte är direkt världsbäts på att göra dem och dels för att jag ville hoppa i säng och se på film.


(bild lånad)

Vi kollade på Knight And Day igår. Den va ganska brra faktiskt.
Jag gillar ju Cameron Diaz också så det kan ha spelat in lite i det hela. Men se värd, det är den!

Men nu ska jag käka och sedan se om jag måste platta håret eller ej.
Blir håret bra kan jag ta ett kort på det så ni får se, blir det inte bra så förblir kameran avstängd ;) haha. Skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Den har vi också laddat hem men vet inte om jag vill se den.. den känns så barnslig och "rolig" (dvs dom försöker göra komedi av en action men det blir bara flopp, som tex Killes) eller? :D

2010-09-20 @ 16:23:09
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0