Hagfors

Om en timme eller två ska jag dra mig mot Hagfors med mamma och svärfar. Vi ska kolla på en bil till mig. Vi får väl se om det är något att ha. Jag känner iaf att jag behöver en bil när jag bor i Vålberg och jobbar i stan (KD). Så tråkigt annars när jag måste låsa andra med att ta deras bilar osv. Så ja, nu ska jag bannemej ha en bil. Blir ju ingen lyx lyx så inte, bara något som tar mig framåt. Stereo är dock ett måste!

Har varit hos svärföräldrarna en sväng och kollat lite på blocket efter bilar. Fanns inget speciellt (förutom den jag ska kolla på, men vi trodde den va såld först), men tur va så ringde denna killen med bilen upp mamma och sa att den fanns kvar. Om det blir denna lilla bil i Hagfors, återstår att se! Isf får ni veta det senare ikväll!

Önska mig lycka till då.
Och vet ni någon fin, bra billig bil så kan ni ju tipsa mig, är ju som sagt inte säkert att vi köper denna bilen vi ska kolla på nu. Helst ska den finnas i Värmland! Hittade ju en fin för några dagar sedan, den gillade jag. Dock 100 mil härifrån.. Jaha, va bara att glömma det ;)

TTYL.


Dagens Outfit!
Väldigt behagligt måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha ja det var ju kul att vi kollat på samma bil då men inte då två helt olika i hagfors men men det var ju inget att ha nån av dom...

2010-09-06 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0