Förresten!!

Har ni brudar köpt några snygga stickade tröjor?
Jag skulle så gärna vilja se isf!

Om du köpt en tröja:

- Ta kort på tröjan och lägg upp i din blogg (helst när du har tröjan på dig så man får se hur den sitter på)
- Kommentera min blogg med länk till din blogg

Ni får även visa annan shopping om ni vill, om ni läst ett tag så har ni nog förstått att jag älskar shopping. Så visa på med bilder och hela faderullan, jag är nyfiken på er nu :D

VISA VISA VISA :)


Nu: film med min älskling, cola och godis. Yeey :)
Najt på er!


Kommentarer
Postat av: Evelina

jag vet inte riktigt om den är stickad haha, men jag gillar den :)

& de var väl ettag jag köpte den, men har aldrig använt den, köpte den när jag var i gbg, i juli:)

www.llllsls.bloggplatsen.se

2010-09-09 @ 17:14:38
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0