En fin men kylig morgon.

Sitter i soffan med filten och myser. Det är lite kyligt både inne och ute. Solen skiner in i vardagsrummet, blir inte så mycket varamare för det dock. Jag vill att de ska sätta på elementen. Idag iaf känner jag mig lite piggare i kroppen än igår kväll. Vet inte nu om jag fryser för att det är morgon och ja man fryser när man vaknar eller om jag har feber-frossa. Tror att det är morgon rysningarna som fortfarande ligger i, hehe.

Jag ska strax dra på mig kläder och se om det finns något jag kan dra med mig snabbt som frukost. Annars får det vänta tills lunch, är inte speciellt hungrig. Frukost är inte riktigt min grej. Hur som helst så börjar jag klockan 9.00 idag och jag hoppas verkligen min chef mår bättre idag. Så jäkla tråkigt att vara "själv" där borta :P haha.

Nej får dra på mig lite kläder nu då och bli klar.
Time for work.


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Fin leende du har :)

2010-09-15 @ 10:25:21
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0