Dra täcket över huvudet!

Det är något som kommer hända mig inom kort.
Är förbaskat trött och sliten! Mycket jobb har det varit denna veckan. Ledig söndag men ändå så känns det som den dagen bara flyger iväg och så är det måndag och jobb igen. Men men, så är det!

Ska lägga mig och kika på bilar nu och sedan hoppa i säng och se film tror ja.
Ska dra med mig min inte allt för populära pojken i sängen också. Att han inte är allt för populär är för att han fått för sig att hans ka ha orm. Det kommer inte in en enda orm i denna lägenhet så länge jag bor här. Det är äckligt! Så ja, vi får att se hur det blir med den saken.

Och ja Johanna, jag vet att mormor inte fyller idag :D haha. Däremot hade jag mindre koll på att det va på onsdag, hade gissat på tisdag. Men då är det ju bra att vi alla har facebook så man kan ha koll där ;) hehe.

Nej nu ska jag kika på bilar. Vill ha en NU! Men is i magen ska jag ha denna gången, och bra är väl det. Men gott folk, ni får sova så gott. Hittar ni någon fin bil inte allt för många timmar ifrån karlstad som inte är allt för dyr kan ni ju tipsa om ni känner för det :)

Kram till er och godnatt!



Ps.
Påminn mig att jag ska ringa Amelie imorgon. Blir fika med henne i veckan :) Ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ge han en orm så kommer varken jag eller mamma NÅGONSIN hem till er :P

2010-09-26 @ 22:41:03
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Linda Rangfeldt

kommer aaaaldrig komma in en orm i mitt hem! Fy faaan! :O haha

2010-09-26 @ 22:50:25
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0