Än sover jag inte.

Nej, jag lyckades inte somna så nu sitter jag i vardagsrummet. Ska sätta på en film och kika på tänkte jag. Får se om jag orkar se hela filmen. Ska unna mig ett glas coca cola och lite naturgodis tror ja bannemej! :)

Filmen jag ska se blir nog The Holiday. Har sagt det förut och jag säger det igen.. Jag älskar den filmen! Bland det bästa det någonsin gjort i romantisk väg. Den ligger nog starkt på topp 5 med bland annat Titanic. Också underbar film! Kan inte säga vilken utav dem jag gillar bäst då båda är starka i sitt eget sätt. 2 starka handlingar, titanic något mer gripande pga det hemska som händer, men även The Holiday är starkt gripande med sina känslor.



Tycker ni att The Holiday och Titanic är bra filmer?
Isf, vilken gillar ni bäst?  -
Skriv gärna och berätta!

Nu sätter jag på filmen så godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt nog har jag aldrig tyckt om Titanic, men The holiday älskar jag :D Vet inte hur många gånger jag faktiskt sett den.. Den har allt!

2010-09-29 @ 09:47:56
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Virre

Älskar the holiday! ... Har säkert sett den minst 10 gånger !! :D ...

2010-09-30 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0