Välkommen tankar..

Vaknade för typ en timme sedan. Hade satt på den där inspelaren som snappar upp och spelar in om man pratar i sömnen eller något. Ingenting hade det spelats in, tråkigt :P

Åh jag blir tokig på detta, mitt huvud snurrar runt, runt, runt.. Jag vet inte vad jag ska göra, det är ett svårt beslut.

Men nu ska jag iaf göra mig iordning och dra in mot stan för att möta upp Josefine A. Ska gå ut med Milton och sedan ta en sväng på stan. Ska även till tandläkaren 13.15 fick jag veta för ca 10 min sen när mobilen ringde. Skulle inte svarat! Men jaja så är det. Hatar dock tanläkaren, det är läskigt! Även en vanlig undersökning är läskigt!  Blää..

Nu drar ja, hej!



                                           Funderar på att ta västen idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0