Alltid samma problem

Sitter i soffan nu, trött och frusen. Nyligen kollat på lite Family Guy med Krikke. Jag ska strax hoppa i sängen tänkte jag för att kolla på film eller något annat skoj. Då följs det då med ett och samma problem som alltid blir.. VAD ska man se? Om inte hjärtat vill in och se med mig så kan jag ju välja och vraka hur som helst, men ska han kika med mig så är det ju inte allt som passar oss båda. Men nu ska jag sluta blåsa upp det som ett större problem när det egentligen inte är det, hehe. Men jag måste säga, det är svårt att välja film eller liknande ibland!

Hoppas ni haft en bra dag iaf. Min har varit kylig men med en värma inom mig som inte slår något. Dagar som denna som får mig att inse gång på gång hur mycket jag tycker om och älskar Kristoffer :)



Sov så gott ni där ute.
Vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0