Tråkigt av mig.

Jag satt nyss och kollade igenom lite gamla inlägg och insåg att jag faktiskt använder samma bilder nääästan hela tiden. Haha gud va jag är tråkig :P Jag ska försöka ta lite nya kort men jag hittar inte min laddare till kameran. Ska försöka hitta den sen och lägga den på laddning över natten.

Nåja, tråkigt kan tänkas, men ibland är det kanske roligare med någon bild man haft förut än inget alls.

Vad tycker ni?
Är jag tråkig gällande bilderna?

TYCK TILL OCH KOMMENTERA NU!
Jag lovar att jag kommer ta kritiken bra, hehe :)


..eller kanske tummen ner?


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ta lite nya bilder och visa i bilder mer vad du gör om dagarna :) ett tips för att roa oss läsare mer :) hug <3

2010-10-21 @ 00:18:03
Postat av: Anonym

Är alltid roligast med nya färska från dagen! Typ- såhär ser jag ut idag.. Även fast dem korten ofta kan bli skit-fula (eftersom man inte kan vara snyggast på kort varje dag), men det är ändå det som gör en blogg bra!- Att visa vem man är(;

2010-10-21 @ 08:40:26
Postat av: Emma

Jaaaaaaaaa du är svintråkig !!! NEEJ <3 Haha :D Men fota mer, i värsta fall med iphonen så det blir någonting :D



Bilder gör alltid en blogg roligare!

2010-10-21 @ 09:54:56
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0